گل من گلی

در این وبلاگ همه چیز هست.اگه برنامه یا تم یا بازی یا هرچیز دیگری خواستید تو نظرات بنویسید تا در کمتر از سه روز روی وبلاگ باشه

گل من گلی

در این وبلاگ همه چیز هست.اگه برنامه یا تم یا بازی یا هرچیز دیگری خواستید تو نظرات بنویسید تا در کمتر از سه روز روی وبلاگ باشه

XoftSpy 4.12

 برنامه XoftSpy یک آنتی اسپای خوب هست که در مدت کوتاهی تونست حسابی بترکونه . این برنامه میتونه کامپیوتر شما رو از وجود کی لاگرها ٬ ادوارها ٬ اسپای وار ها و اسپای وارها پاک کنه . البته اینم بگم که سازندگان این برنامه از موتور برنامه Ad-Aware که تاحالا کلی جایزه برده واسه کارکد عالیش واسه برنامه خودشون استفاده کردند(یه جور نامردی !) .

دانلود                سریال نامبر:51711527614-204456327      نام:freeserials.com

حجم:۱.۴ مگا

 

قفل رجیستر نوکیا هم باز شد

همانطور که میدانید از اول فروردین ماه سال جاری هیچ کدام از گوشیهایی که توسط واردکنندگان مجاز تلفن همراه وارد کشور شده اند به دلیل پر شدن ظرفیت ثبت شرکت ارتباطات سیار رجیستر نشده اند.و این عمل باعث نیمه تعطیل شدن بسیاری از فروشندگان مجاز گوشیهای تلفن همراه که گوشیهای خود را با گارانتی معتبر ارائه میکردند شده است.

در پی مشکلات اخیر به وجود آمده برای ثبت سریال گوشی‌های تلفن همراه که از مجاری رسمی و قانونی وارد کشور شده‌اند، بازار گوشی‌های قاچاق باز هم داغ‌تر شد و بنا به گفته فعالان بازار، فروشندگان متفرقه در هفته جاری توانسته‌اند برخی گوشی‌های نوکیا را نیز با استفاده از نرم‌افزار در شبکه رجیستر کنند.


فناوران- گوشی‌های نوکیا تنها برند گوشی بازار بود که تاکنون قاچاقچیان موفق به باز کردن قفل نرم‌افزاری آن نشده بودند.
ولی با توجه به کمبود گوشی‌های وارداتی رسمی و تقاضای بی‌شمار افراد، مدل N70 نوکیا و برخی مدل‌های دیگر نیز در هفته جاری در فهرست گوشی‌هایی قرار گرفت که قابل رجیستر کردن به صورت غیرقانونی و نرم‌افزاری است. فروشندگان در حالی در روز گذشته به صورت علنی خبر عرضه گوشی‌های قاچاق نوکیا و سونی اریکسون را اعلام می‌کردند که ده‌ها هزار گوشی وارداتی رسمی در انبارهای این شرکت‌ها در صف رجیستری مانده است.
از جمله گوشی‌های پرفروش هفته گذشته، می‌توان به گوشی‌های K750i و W810i سونی اریکسون، N70 نوکیا و K1 موتورولا اشاره کرد که به وفور در بازار به صورت قاچاق یافت می‌شوند.
فروشندگان گوشی‌های موتورولا مدعی هستند که این محصولات آمریکایی را با گارانتی معتبر فیتکو و بدون هیچ مشکلی در امر رجیستری به مردم می‌فروشند که البته تمامی گوشی‌های موجود در بازار امروز تهران با استفاده از نرم‌افزارهای خاص، مشکل رجیستری خود را حل کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: انگیزه اصلی افزایش تعرفه واردات موبایل در سال گذشته، تولید گوشی همراه ایرانی بود که امروز پس از گذشت یک‌سال از آن تاریخ نه تنها تولیدی شکل نگرفته، بلکه قاچاق هم بر مشکلات این بازار نابسامان افزوده شده است.

N76 به بازار خاورمیانه رسید

"نیل گوردن" قائم مقام فروش و مدیر کانال فروش مالتی مدیای خاورمیانه و آفریقای شرکت نوکیا در این باره می‌گوید: "ما هنگام طراحی گوشی N76‌، باتوجه به ظاهر زیبای آن قصد نداشتیم هیچکدام از مزایای سری N را از دست بدهیم.
وی می‌افزاید: مشتریان سری N نوکیا از جمله کاربرانی هستند که همواره آخرین فناوری را در اختیار دارند. بنابراین قصدمان این بود که هوشمندی همراه با کاربردهای سرگرمی و کاربری آسان را در قالب یک گوشی باریک و زیبا به آنها هدیه دهیم.

 

قابلیت جدید برای دوستداران موسیقی
گوشی جدید سری N یعنی N76 نوآوری جدیدی را برای موسیقی دوستان به ارمغان آورده است.
این نوآوری کلیدهای تک ضرب هستند که کار گوش دادن به آهنگ را بدون نیاز به باز کردن گوشی و به آسانی انجام می‌دهند.
خریدارن به همراه هرگوشی یک کارت حافظه SD یک گیگابایتی مشتمل بر یازده مجموعه موسیقی (در فرمت Track) را نیز دریافت می‌کنند.

نمایش و گردش
صفحه نمایش 4/2 اینچی با امکان نمایش 16 میلیون رنگ، گردش در فضای وب را خوشایند می‌کند. استفاده از مرورگر اینترنت نوکیا نیز این لذت را تکمیل می‌کند.
برنامه‌های مختلف را می‌توانید روی کارت حافظه (انتخابی) دو گیگابایتی microSD نصب و ذخیره کنید یا اگر ترجیح می‌هید که همه آْن فضا را با آهنگ‌های مختلف پر کنید، می‌توانید با خیال راحت 250 آهنگ (با فرمت AAC) را در آن جا دهید.

بازگشت پروسه ثبت شماره سریال موبایل به حالت قبل

وزیر ارتباطات از موافقت دولت با برگشت سیستم ثبت شماره سریال به حالت قبلی و برطرف شدن مشکل ثبت شماره سریال گوشی های تلفن همراه در شبکه ارتباطات سیار خبر داد.

محمد سلیمانی در گفت‌وگو با فارس درخصوص مشکل ثبت شماره سریال گوشی تلفن همراه در شبکه ارتباطات سیار اظهار داشت: روز گذشته با پیگری وزارت ارتباطات، دولت با برگشت سیستم ثبت شماره سریال به حالت قبلی موافقت کرد.
وی اضافه کرد: با موافقت دولت ثبت شماره سریال بصورت رنج (محدوده) صورت خواهد گرفت و دیگر شرکت ارتباطات سیار ثبت گوشی تلفن همراه را بصورت تک‌تک انجام نخواهد داد.
سلیمانی تاکید کرد: با این روش که در گذشته نیز اعمال می‌شد، مشکل ثبت شماره سریال گوشی در کشور برطرف خواهد شد.
وی در مورد خبر فارس مبنی بر پیشنهاد شرکت زیمنس برای حل مشکل ثبت شماره سریال (رجیستر) نیز گفت: این شرکت می‌توانست با ما همکاری کند ولی مشکل اصلی و جدی در این باره کپی شماره سریال بود که کار را غیرممکن کرده بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: شرکتهای وارد کننده گوشی می‌توانند از امروز برای ثبت شماره سریال گوشی‌های وارداتی خود بصورت «رنجی» اقدام کنند.
گزارش خبرنگار فارس حاکی است: با اقدام جدید وزارت ارتباطات پیش‌بینی می‌شود که ورود و فروش گوشی تلفن همراه توسط نمایندگی‌های رسمی وارد کننده تسهیل شده و به راحتی اقدام به فروش گوشی کنند.
ضمن اینکه با این اقدام از صرف هزینه احتمالی برای خرید تجهیزات لازم جهت افزایش ظرفیت ثبت سریال گوشی جلو‌گیری شد.
پیش بینی می‌شود با این اقدام دولت و وزارت ارتباطات، افرادی که گوشی تلفن توسط همراه مسافر وارد کشور کرده‌اند، می‌توانند با فضای ایجاد شده برای ثبت شماره سریال گوشی خود اقدام کنند.
گزارش فارس حاکی است: شرکت ارتباطات سیار اقدام به الحاق ظرفیت White Gray در شبکه خود برای ثبت شماره سریال گوشی کرده بود که این موضوع نیز توانست ظرفیت موجود قبلی را تا میزان دو میلیون رکورد افزایش دهد.
با توجه به پر شدن ظرفیت تجهیزات EIR (فضای ثبت سریال گوشی همراه) موجود شبکه که از دو شرکت نوکیا و زیمنس است در اوایل اسفند سال گذشته مشخصات فنی تجهیزات مورد نیاز برای افزایش ظرفیت EIR به چندین شرکت چون زیمنس، نوکیا و ZTE ارسال شد.
در یک مورد شرکت ZTE چین پیشنهاد کرده در صورت برطرف کردن اشکالات در مدت یکسال تجهیزات مورد نیاز را تامین می‌کند که 40 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.
برخی از کارشناسان امر معتقدند که اکنون بیش از 6 میلیون گوشی قاچاق تلفن همراه وارد کشور شده است.

دانلود بیش از یکصد آهنگ موبایل با فرمت MP3

یک مجموعه از آهنگ های زیبای هندی برای موبایل با فرمت MP3 که نام برخی از این آهنگ ها و مدت زمان آنرا در زیر مشاهده می کنید.

این مجموعه آهنگ ها شامل بیش از یکصد فایل است که در سایت Megaupload قرار داده شده اند. لینک دانلود بصورت مستقیم بوده یعنی امکان دریافت آن با نرم افزارهای مدیریت دانلود ممکن نمی باشد.

50_Cent_Outta_Contro..> 15-Aug-2006 15:59 80K

zindagee ka guzara.mp3 04-Mar-2006 21:57 966K

vaada.MP3 03-Aug-2005 20:22 915K

mohabatain s.mp3 23-Aug-2005 01:12 599K

garam masala t.mp3 03-Aug-2010 21:24 661K


دانلود

قرآن به همراه ترجمه‌ی انگلیسی

 

وب همه‌ی ما شاید CD های متعددی داشته باشیم که تو اونها متن قرآن به زبانهای مختلف وجود داشته باشه اما برای اجرای نرم‌افزارشون نیاز به بودن CD داخل درایو دارن...

برای همین برنامه‌ی قرآن به همراه ترجمه‌ی انگلیسی رو که حجم کمی هم داره و قابلیت جستجو در لغات و پیمایش در سوره‌ها و آیه‌ها رو به کاربر میده ، براتون معرفی می‌کنم

دانلودباحجم۲مگابایت

ZPaint 1.4

نرم افزاری مناسب برای طراحان وب و گرافیستها برای ساختن عناصر سه بعدی.

دانلود                                        نظریادت نره!!!

Web Dumper v2.2.3

با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید براحتی کل یک سایت را به همراه تمام عکسها ، فلشها و غیره دانلود کنید و بصورت آفلاین آنرا مرور کنید.

دانلود باحجم۱مگابایت

Webcam Tracker 2.0

ضبط تصاویر ویدئویی از وب‌کم و یا هر منبع تصویری دیگر که توسط Microsoft DirectShow ساپورت می‌شود.

دانلود باحجم ۵۰۰ کیلوبایت

نظر بدید!!!

تقویم شمسی نگارش 2

 

نگارش دوم نرم‌افزار مفید تقویم شمسی.

قابلیتهای جدید:

* امکان نمایش تاریخ در SystemTray
* نمایش تاریخ روز به صورت Toolbar
* امکان نمایش روز هفته
* نمایش تاریخ میلادی
* اضافه کردن بخش تنظیمها برای کنترل برنامه توسط کاربر
* امکان انتخاب قابل مورد علاقه در Toolbar
*محاسبه دقیق تاریخ شمسی با استفاده از ShamsiDLL
* مبدل تاریخ شمسی به میلادی و برعکس
* عملکرد دقیق روی سالهای کبیسه
* نیاز به حافظه‌ی بسیار کم
* قابلیت اجرای خودکار با بالا آمدن ویندوز
* کاملا فارسی

دانلود با حجم۱.۲۷مگابایت

Password Door v8.0

توسط برنامه Password Door شما میتوانید بر روی برنامه های در کامپیوتر پسورد بگذارید تا کسی دیگر نتواند از برنامه استفاده کند و همچنین کسی نمیتواند آن برنامه را پاک کند

دانلود با  حجم: 672 کیلوبایت

نظر بدید!!!

roya robot

 

برنامه ایست که بکمک آن میتوانید روباتی همیشه آنلاین در یاهو داشته باشید که بصورت اتوماتیک به Pm های افراد جواب میدهد [ آخرین ورژن از این برنامه بهمراه کرک و کدهای بینظیر توسط شبکه کامپیوتری فارسی برای دانلود قرار داده شده است ]

روبات

دانلود                                 آموزش برنامه                        اندازه واقعی : 1.8 مگابایت

 

Windows XP Setup Simulator v1.0

 نرم افزار آموزشی می باشد که به شما یاد میدهد تا چگونه ویندوز XP را نصب کنید بدون اینکه نگران اشتباه در نصب و از بین رفتن اطلاعات باشید.این نرم افزار محیط نصب ویندوز XP را دقیقا مانند محیط واقعی نصب شبیه سازی می کند ولی رایانه شما را ReStart نمی کند.این نرم افزار همچنین می توانید راهنمای نصب ویندوز 2003 قرار گیرد زیرا که مراحل نصب بسیار شباهت دارد.بسته همچنین شامل یک کتاب الکترونیکی می باشد که هر مرحله را توضیح می دهد.

دانلود

گوگل دیوانه

crazy googleتا حالا دیده اید که گوگل دیوانه بشه ؟! ندیدید ؟ خوب حالا می تونید ببینید:

 به سایت گوگل (انگلیسی )بروید
تمام نوشته های نوار آدرس را پاک کنید. سپس کد زیر را کپی و در نوار آدرس جایگذاری کنید


javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++}setInterval('A()',5); void(0);

اینتر را بزنید و لذت ببرید

مجموعه عکس های طبیعت در HQ WallPapers

مجموعه عکس های طبیعت در HQ WallPapers


HQ Wallpapers نام مجموعه ای از بهترین و زیباترین عکس های گرافیکی و طبیعت برای استفاده به عنوان پس زمینه دسکتاپ میباشد . این مجموعه دارای 24 عکس زیبا در سایز 1600*1200 میباشد که نسبت به تعداد عکس ها از حجم کمی برخوردار است . از این عکس ها میتوانید به اقتضای زمان در پشت زمینه مانیتور خود استفاده کرده و از کار با آن لذت ببرید .

دانلود                                                        حتما نظر بدید!!!

بهبود کارایی هارد دیسک، با استفاده از NTFS

منبع: ماهنامه شبکه
شماره: 57
نوع فرمت هارددیسک PC ، توسط فایل سیستم تعیین می شود. در واقع فایل سیستم چگونگی ثبت اطلاعات روی هارد دیسک را مدیریت می کند. ویندوز برای مدیریت ثبت اطلاعات در هارد دیسک، از سه گونه فایل سیستم استفاده می کند:
اولین نوع آن ها که FAT یا File Allocation Table نام گرفتند، توسط سیستم عامل های داس و ویندوز (تا ویندوز 95) مورد استفاده قرار می گرفتند. این روش قالب بندی اطلاعات، با نام FAT 16 نیز شناخته می شد. زیرا بر اساس داده های 16 بیتی کار می کرد. دومین نوع آن ها FAT 3 نام گرفت که توسط ویندوز 98 ارائه شد. این روش از روش FAT 16 متمایز است و کاربر را قادر می سازد بیشتر از 2 گیگابایت اطلاعات را روی هارد خود مدیریت کند. سومین و آخرین روش ثبت داده ها روی هارد دیسک، با نام NTFS ( NT File System ) توسط ویندوز NT ، 2000 ، و XP مورد استفاده قرار گرفت. این روش نسبت به FAT 16 و FAT 32 از ثبات بیشتری برخوردار است و تاثیر به سزایی در استفاده از حداکثر فضای مفید هارددیسک برای ذخیره اطلاعات دارد. برای اطلاع از نوع فایل سیستم هارددیسک خود، روی My Computer کلیک راست کنید و سپس Properties را انتخاب کنید. برای دیدن همه دیسک ها و پارتیشن ها، روی Start کلیک کنید و بعد روی My Computer کلیک راست کنید و سپس Manage و بعد از آن Disk Management را بزنید. در این قسمت می توانید نوع فایل سیستم هر پارتیشن یا هارد دیسک را ببینید تا بدانید سیستم عامل شما از چه سیستمی برای مدیریت اطلاعات هارددیسک استفاده می کند. از آن جایی که استفاده از NTFS به جای FAT ، مزیت های متعددی در بر خواهد داشت. اگر هنوز هارد دیسک شما مبتنی بر FAT است، بهتر است آن را به NTFS تغییر دهید. البته کاربرانی که همچنان از Windows9x استفاده می کنند، نمی توانند این کار را انجام دهند و باید از FAT 32 استفاده کنند. با استفاده از خط فرمان ویندوز یا نرم افزار Partition Magic می توانید این کار را انجام دهید. مرحله به مرحله این مقاله را بخوانید و هم زمان، آنچه از شما خواسته شده است را انجام دهید. البته قبل از آن که شروع به کار کنید، مطمئن باشید که از برنامه های خود نسخه پشتیبان گرفته اید.
راهنمای گام به گام
در مراحل 1 تا 3 با استفاده از خط فرمان و در مراحل 4 تا 6 با استفاده از نرم افزار Partition Magic می توانید این کار را انجام دهید.
می توانید با پارتیشن بندی مبتنی بر FAT32 را به NTFS تغییر دهید. بدون آن که به داده های رایانه شما آسیبی برسد. با این وجود باز هم یک نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در رایانه خود تهیه کنید تا مطمئن شوید که چیزی را از دست نخواهید داد. روی Start و بعد روی RUN کلیک کنید. در نوار Open ، عبارت Cmd را وارد کنید. سپس روی OK کلیک کنید تا پنجره خط فرمان ویندوز باز شود.
2. دقت کنید که به جای ] Volume [ باید نام درایو یا پارتیشنی را که قرار است تبدیل شود، وارد کنید. در این مورد به طور فرضی درایو E تبدیل خواهیم کرد که بر این اساس در خط فرمان باید وارد کنیم، Convert E:FS:NTFS سپس Enter را بزنید تا دستور اجرا شود.
3- باید برچسب (Volume label ) درایو خود را نیز سیستم عامل بدهید. این نامی است که شما به یک پارتیشن اختصاص می دهید. آن را وارد و Enter را فشار دهید. ممکن است کمی فرایند تبدیل طول بکشد. به محض تمام شدن این فرایند به شما گزارشی از وضعیت فضای خالی موجود روی هارد دیسک ارائه خواهد شد.
4- اگر با خط فرمان رابطه ای ندارید، می توانید از Partition Magic استفاده کنید. در این برنامه، تمام درایوها و پارتیشن های جاری سیستم شما دیده خواهند شد.
5- باز هم به صورت فرضی درایو E تبدیل خواهیم کرد. این درایو اکنون مبتنی بر FAT32 است و قرار است به NTFS تغییر کند. حال باید پارتیشنی را که می خواهید تبدیل کنید انتخاب کنید و بعد در سمت چپ Convert Partition را انتخاب کنید. حالا نوع فایل سیستمی که می خواهید از آن استفاده کنید را وارد کنید و بعد روی OK کلیک کنید.
6- Partition Magic هیچ چیز را تغییر نخواهد داد، مگر آن که شما روی کلید سبز گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید. بعد از آن، مراحل تبدیل را خواهید دید و در نهایت ممکن است به یک بار بوت کردن PC خود احتیاج داشته باشید.

کدهای مخفی چند مدل سامسونگ

#06#*
سریال نامبر گوشی ( IMEI )

#9999#*
ورژن نرم افزار گوشی

228#*#8999*
وضعیت باطری ( دما ، ولتاژ ، ظرفیت)

246#*#8999*
وضعیت برنامه

289#*#8999*
تغییر سرعت زنگ آلارم گوشی

324#*#8999*
Debug screen

367#*#8999*
Watchdog ( رمز گوشی)

427#*#8999*
Trace Watchdog ( پیدا کردن رمز گوشی)

523#*#8999*
تغییر میزان کنتراست صفحه تصویر ( تنها در ورژن G60L01W )

636#*#8999*
وضعیت حافظه

746#*#8999*
حجم فایل سیم کارت

778#*#8999*
اطلاعات سیم کارت

289#*#8999*
تست رینگ تون

778#*#8999*
جدول SIM Service

377#*#8999*
تصحیح EEPROM Error ( از کلیدهای جانبی برای انتخاب مقادیر cancel و ok استفاده کنید)

785#*#8999*
RTK( Run Time Kernel ) Error اگر ok را بزنید گوشی ریست میگردد.

947#*#8999*
ریست گوشی در مواقعی که گوشی بسیار قاطی کرده است.

842#*#8999*
تست ویبراتور

اگر کدهای بالا در گوشی شما عمل نکرد به جای *8999 کدها ، عدد 0 را قرار بدهید. برای مثال : کد #842*8999#* تبدیل به کد #0842#* میگردد.
اگر باز هم تاثیر نکرد اینبار به جای عدد 8999 که در همه کدها مشترک میباشد عدد 9998 را قرار بدهید.


3855#*2767*
Full EEPROM Reset فرمت گوشی و همچنین باز کردن قفل گوشی SGH-600 ( قفلی که شبکه فروشنده گوشی بر روی گوشی قرار داده تا با سیمکارت های دیگر قابل استفاده نباشد این کد برای کسانی مفید است که از خارج از کشور با خودشان گوشی آورده اند و با سیمکارتهای اپراتور داخل کشور و یا جاهای دیگر کار نمیکند. بدون سیمکارت گوشی را روشن کنید و وقتی پیغامی مبنی بر نبودن سیمکارت مشاهده کردید این کد را وارد کنید حالا دوباره گوشی ری استارت میشود و حالا به احتمال زیاد قفل شبکه از بین رفته است.)
در این حالت سریال نامبر گوشی به 0-400044-89-447967 تغییر پیدا میکند.

2878#*#2767*
Custom EEPROM Reset



مدلهای: E700 , S500 , X100 , X600 , E100

All in one Code : *#8999*8378#
Brightness : *#8999*523# تغییر روشنائی صفحه
External : *#8999*3825523# تصویر صفحه دوم ( بیرونی) گوشی
List : *#2255# لیست شماره ها
AFC DAC Val : #*1200#
IMEI : #*1300# سریال نامبر گوشی
IMSI : #*1400#
7693# *# : Sleep Act/DeAct فعال کردن یا غیر فعال کردن حالت خواب (خاموش شدن نور زمینه پس از چند ثانیه که کلیدی فشرده نشود.)
Sleep variable (8) : #*7683#
Sleep mode Debug : #*7632#
Sleep mode RESET : #*7673#
L1 Sleep : #*5176#
Calibration Info : #*2256#
Data : #*2286# اطلاعات باطری
Copycat feature (Activate or Deactivate) : #*2679#
Handsfree mode (Activate or Deactivate) : #*4263# هندزفری
Half Rate (Activate or Deactivate) : #*4700# کیفیت صدای پائینتر اما مصرف باطری کمتر
BVMC Reg value : #*7352#
Sleeptime : #*8462#
Time ON : #*2558#
EFR (Activate or Deactivate) : #*3370# فعال کردن یا غیر فعال کردن حالت کیفیت بالای صدا ( درحالت فعال، کیفیت صدا بالاتر میرود اما مصرف باطری بیشتر میگردد)
SIM : #*7462# وضعیت سیم کارت
Voltage/Frequenci (Activate or Deactivate) : #*7983#
Voltage (Activate or Deactivate) : #*7986#
Old time : #*8466#
Audio Path : #*2834#
DCS support (Activate or Deactivate) : #*3270#
Data (Activate or Deactivate) : #*3282#
Flash volume formated : #*3676#
L1P1 : #*5171#
L1P2 : #*5172#
L1P3 : #*5173#
SMS Brearer CS (Activate or Deactivate) : #*7762#
Time in L1 : #*8465#
wtls key : #*9795#
Current CAL : #*2252#
AVDDSS Management (Activate or Deactivate) : #*2836#
Dump of SPY trace : #*3877#
RSAV : #*7728# همه چیز به حالت استاندارد گوشی برمیگردد اما هیچ چیز پاک نمیشود
ARM State (None or Full Rate) : #*2677#
Software version : *#9999#
HW ver, SW ver and Build Date : *#8999*8376263# ورژن نرم افزار (سیستم عامل) و سخت افزار گوشی و همچنین تاریخ ساخت
HW version : *#8888# ورژن سخت افزار
HW/SW version : *#8377466# ورژن نرم افزار (سیستم عامل) و سخت افزار گوشی
Official Software Version : #*6837# ورژن سیستم عامل گوشی
locks : *#7465625# کنترل وضعیت قفل گوشی
Errors : *#8999*377#
EEPROM Reset (Unlock and Resets Wap Settings) : #*7337# ریست گوشی ( احتمالا گوشیهائی که توسط SP قفل شده اند ( اپراتورهای ارائه دهنده خدمات شبکه ) قفل شبکه شان ازبین خواهد رفت. این کد برای کسانی مفید است که از خارج از کشور با خودشان گوشی آورده اند و با سیمکارتهای اپراتور داخل کشور و یا جاهای دیگر کار نمیکند.بدون سیمکارت گوشی را روشن کنید و وقتی پیغامی مبنی بر نبودن سیمکارت مشاهده کردید این کد را وارد کنید حالا دوباره گوشی ری استارت میشود و حالا به احتمال زیاد قفل شبکه از بین رفته است)
E2P Full Reset : *2767*3855# ریست کلی گوشی اگه گوشی قاطی کرده باشه
E2P Custom Reset : *2767*2878#
E2P Wap Reset : *2767*927# ریست کلی اینترنت اگه قاطی کرده باشد
WAP Settings Reset : *2767*73738927# بازگشت به تنظیمات استاندارد اینترنت گوشی
E2P Camera Reset : *2767*226372# ریست دوربین گوشی
Accessory : #*7326# ویبراتور ( در برخی از مدلها )
MIC : #*6420# میکروفون خاموش
MIC : #*6421# میکروفون روشن
MIC : #*6422# اطلاعات میکروفون
MIC : #*6428# اندازه گیری میکروفون
Trace enable and DCD disable : #*3230#
Trace disable and DCD enable : #*3231#
RAM Dump (On or Off) : #7263867#
Messages : *335# حذف تمامی پیامهای MMS
Dump Mm file : *663867#
WAPSAR enable / HTTP disable : #*536961#
WAPSAR disable / HTTP enable : #*536962#
Serial enable / Others disable : #*536963#
Java Download Mode : #*53696#
5282#*2767* : یک روش سریع برای پاک کردن تمام بازیهای جاوا بر روی گوشی
Operation Typ (Class C GSM) : #*7222#
GSM (Activate or Deactivate) : #*4760#
EGSM (Activate or Deactivate) : #*3476#
Tool : *#4777*8665# ابزار GPSR
GPRS Switching (set to: class 4, class 8, class 9 or class 10) : #*2527#
Oparation Typ (Class B GPRS) : #*7252#
Multi Slot (Class 1 GPRS) : #*7271#
Multi Slot (Class 4 GPRS) : #*7274#

 

اگر بله را بگویید، گوگل تمام کارهای شما در اینترنت را ثبت می کند

 

تاریخچه ی وب (Web History) آخرین پروژه ی در حال ساخت گوگل است که از طریق آن تمامی مشترکان خدمات این سایت می توانند تاریخچه ی کاملی را از فعالیت های خود در اینترنت، مشاهده نمایند.

کاربر عضو این خدمات تنها زمانی می تواند به این اطلاعات دسترسی پیدا کند که از طریق "نام کاربری" و "کلمه عبور" خود به اشتراکی که از قبل در سایت گوگل ساخته است وارد شود.

به منظور دریافت این اطلاعات، لازم است تا نخست بر روی سیستم خود نوار ابزار گوگل (Google Toolbar) را نصب کرده باشید و گزینه ی مربوط به Page Rank را نیز در فعال کرده باشید. گزینه ی تاریخچه ی وب می تواند از طریق این نوار ابزار فعال (On) و یا غیر فعال (Off) شود و در حقیقت جایگزین قابلیت پیشین "Search History" می گردد.

به گفته ی گوگل، این ابزار جدید همه چیز را ردیابی می کند و به همین دلیل به کاربر اجازه می دهد تا پس از مدتی به سایتی که قبلآ به آن سر زده است وارد شود، فایل هایی را که قبلآ دانلود کرده است مجددآ دانلود نماید و یا نتیجه جستجوهای قدیمی خود را مشاهده کند. گوگل حتی این قابلیت را فراهم کرده است که کاربر لیست کامل کلیک هایی را که بر روی تبلیغات این سایت شده است مشاهده نماید.

طبق توافقی که بین گوگل و استفاده کنندگان این سرویس به عمل می آید، گوگل متعهد می شود که این اطلاعات را تنها جهت بهبود سیستم های خدماتی خود بکار می گیرد و آنها را در اختیار هیچ منبع خارجی نمی گذارد.

نظر یادت نره!!!

GreetSoft Desktop Notepad 2.0.44

 

با این برنامه میتونید دسکتاپ رو به دفترچه یاد داشت که همیشه هم دم دست هست تبدیل کنید. دیگه نیاز داشتید شماره تلفنی یاد داشت کنید یا یه چیزی رو جایی بنویسید که یادتون نره خیلی راحت میتونید اونو رو تصویر زمینه دسکتاپ با هر رنگ و فونتی که بخواهید بنویسید. امکان چشمک زدن متن تایپ شده هم وجود داره تا جلب توجه بیشتری بکنه.

GreetSoft Desktop Notepad 2.0.44

حجم : MB 1

دانلود