گل من گلی

در این وبلاگ همه چیز هست.اگه برنامه یا تم یا بازی یا هرچیز دیگری خواستید تو نظرات بنویسید تا در کمتر از سه روز روی وبلاگ باشه

گل من گلی

در این وبلاگ همه چیز هست.اگه برنامه یا تم یا بازی یا هرچیز دیگری خواستید تو نظرات بنویسید تا در کمتر از سه روز روی وبلاگ باشه

نظر خواهی!!!!!

به نظرتون چه مطلبی رو بیشتر تو وبلاگ بذارم؟

راستی از کدوم مطلب بیشتر خوشتون اومده؟نظر بدین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همچنین اگه نظر خاصی دارین بگین که من اونو انجام بدم


حتما نظر بدین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

با تشکر



نظرات 2 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری.اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم.راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تملم سایت های من تو اون هستند.www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

ثمین جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

کاش وبلاگتون متنوع تر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد